En Helt Vanlig Facking Onsdag!!!

Idag har jag bara tagit det lugnt.. Har tvättat, ganska skönt att bli
av med massa smuts tvätt.

Var över till mamam & pappa idag skulle lämna blommorna
som hon ska torka åt mig, dom jag fick av min Darling på
Alla Hjärtans Dag. :)
Hpon frågade även om jag ville äta där, självklart så äter man hos mamma
om det bjuds på god mat *mums*

Somnade en stund på soffan hos mamma när hon och pappa var ute och
gick det var ganska skönt..

Kom hem runt 20.40 då var det bara att vänta på världens bästa
tv program Grey's Anatomy...





Har även suttit och pratat med Joanna på msn en stund
Hoppas hon snart kommer hem från Libya, Saknar henne såå mycket..

Såå nu sitter jag bara och väntar på att Darling
ska komma hem från jobbet....




 Saknar han såå mycket.. ♥

Min "Lilla" Daniel // Hade Underbart Aωeé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0