En väldigt Spännande Fredag

JA, då sitter man här igen och skriver lite på må få.. 
I eftermiddags var jag och Darling till Rusta och köpte ute möbler till balkongen
vart ganska fint och så åkte vi till Ikea och köpte hyllor som
jag hoppas pappsen kan komma förbi idag lördag och borra upp..


Fredag Kväll..

Ja då var man hemma och fixade sig och greja, tog en promenad ner till
Angelica eftersom det var ditt jag skulle och dricka lite innan vi gick ut..




efter att The Ladies var klara så gick vi ner till det så kallade Magget.
Kvällen börjar bra med massa skratt och dansande =)
Träffar på massa vänner och bekanta som inte är allt
för ovanligt.

Jag, Angelica & Joanna skulle gå vid halv 3 men det vart inte riktigt så..
Det vart ett jätte stort bråk och själv klart så var man tvungen att stå och kolla
sen lugnade ner sig lite men så vart det ett till längre bort..
Förstår mig inte riktigt på pojkar idag =P


(Bilden har ej något samanhang med texten)

Vad som händer och sker idag får man åter komma med
Hade så toppen

// Tjofräs Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0