En Hel Rada Med Go Saker

Ja, då var det dags att komma med lite nyheter då..
Är ganska dålig på att uppdatera mig..

Förra  Veckan.

Är så överlycklig att jag håller på att spricka, Fick reda på för över 1 vecka sen
att jag ska bli mamma, Det var så spännande när jag satt och vänta på svaret från
stickan.. Sen så förlovade jag och min Darling oss den 13/3-09, Han gjorde mig
verkligen till världens lyckligaste...



I går Torsdag

I går så passade jag min bror för mamma och pappa var inte hemma, Så Freddan
sov över.. Spran även runt några var i Väsby Med Angelica och Sandra..
Förstår inte att dom har denna ork till att springa överallt..

Idag Fredag

Idag var vi till tandläkaren med min bror tycker så synd om han,
för han har verkligen tandis skräck.. Men men det gick ganska bra ändå..
Körde han till skolan..

Vi åkte ner till centrum jag och Darling hämta ut biljetterna
till Boddy Holly som min mamma och pappa ska få utav oss,
som tack för allt dom gjort..

Mamma och pappa kom förbi oss en sväng för att hämta Fredriks bokning som han fick
hos tandis.. Stog utan för och prata en stund, sentog Danne fram biljetterna och
mamma börja gråta av glädje.. Hon vart såå glad..
datumet var nog perfekt för föreställningen 17/4 bara bågra dagar efter deras Bröllopsdag..



//

Skepp o Hoj, Soo Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0