Hej hopp!

Tror det är dags att göra något nyttigt med denna blogg.
Känns som att det börjar bli lite för slappt från min sida. =)

Vill till en början bara tacka min Mamma & Pappa för att dom hjälpte mig
föra veckan med en världs kris. Tack så jätte mycket.

Och på tal om något bara så där, så har min lill chipp fått 2 tånder nere, kryper
runt här hemma och försöker ta sig upp och gå med stöd av saker.
Såå himla underbart.


Bjuder på en bild av hans som jag bara älskar

Min alldeles egna lill Prins


Och helgen som varit vill jag bara tacka Celest och alla för att jag fick komma
på eran middag/maskerad. Hade så himla kul och det var skönt att få umgås
annat folk än det gamla vanliga =)

Hoppas all har en mysig regnig dag

//

Hade bäst :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0