Tomt!

Det kändes tomt utan dig! Igår så åkte min lilla monkey
hem till sin far. Han ville ha han en vecka. Och det är klart han får det.
Men det betyder inte att jag slutat sakna min chipp.

Somnade ovanligt tidigt igår för att vara mig. Undrar vad som händer.
På väg tillbaka till vardags rutiner igen kanske. Ajajaj.


Och nu så har jag chockat mig själv igen, tittade mig i spegeln igår
och insåg att det är dags att säga godbye tvättmaskin welcome tvättbräda
igen, Det har kommit tillbaka whopp whopp dags att ut och springa.

Så mitt löfte till mig själv är lång promenader och att ut och springa lite oftare.
Tror det kommer gå alldeles utmärkt.








Så nu är man hurtig igen.

// Bye bye =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0