En vanlig dag!

En vanlig dag för mig är typ att sitta inne på arbetsförmedlingens hemsida och söka
jobb dock inte allt för roligt men what to do?

Fast har även varit ut en sväng och möt Jasmine awesome tjej de. hehe
Försökte mig även på att hjälpa henne plugga men de var ju ett par år sen man satt
i skolbänken haha ekonomi - konsument fågor "läste man sånt"?

I morgon är det i alla fall en helt perfekt dag för lilla mig, Vincent ♥ kommer till mig
vid 11.00 så kul en hel dag med massa mys och spännande upptåg. Kommer njuta så
mycket av han. =D

Funderar på en promenad nu sen blir de en varm dusch och sängen 
Men sov så gott mina vänner och dröm sött

// Tjofräsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0