En Lördag Med Jennifer

Idag vaknade man någorlunda tidigt skulle ju in till stan och träffa min älskade
"syster" Jennifer.. wiihee

Vid 11.30 var man då inne i stan gick på teknik magasinet med min bror
köpte minnes kort :D Sen gick vi till plattan och satt och väntade på våra respektive
vänner.

Vid 12.30 kom hon äntligen min Jenkii som jag inte har sett på år och dar, kändes
så bra att se henne igen. Vi gick och åt på det gamla hederliga Donken. Strossade
även runt i affärer, hittade även jätte mycket fin bebis kläder men inget ekonomin
tillåter just nu, tyvärr. *snyft*

Vid 16.00 var det dags att röra sig hemåt, vill inte egentligen saknar henne så mycket ju.
Började bli helt slut i kroppen lillen tar ju all energi
känns det som.
                                                 

                                                     (Jennifer & Alvin)

Ja det var allt förtillfället  då.

// Ha de bäst

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag saknar dej sis<3



När lill plutten kommer får ni ta och komma o hälsa på mej :) <3

2009-11-23 @ 15:56:59
URL: http://jenkiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0