Onsdag

Har upptäckt att jag är lite dålig på att blogga
men det kanske blir bättre nu när man kanske har lite saker
att skriva om :)

Tisdag:

Kollade kontot igår och whoo hade helt plötsligt pengar
och pengar gör en alltid lite mer glad en vanligt :D
Så jag och Darling var ner till Kinan och åt med en vän, sen
åkte vi till stinsen och köpte det sista jag ville ha till våran bebis.
Så nu är det fixat.
Sen vart det Ica och handla mat och hem och lägga sig i
sängen och mysa en stund innan lampan släcktes.



Ja, vad ska man säga... Har varit in på en del vänner bloggar och läst och hur
orkar man ha ett blogg krig. Om vem som är bäst hitt och ditt.
Alla olika sätt att uttrycka sig på. Säger bara stackars barnen som blir utsatta
för sina föräldrars bråk och skriverier.

Såå..

Då har man gått över en dag, min lilla skrutt ville inte komma ut
på beräknad dag.
Men det är väl bara stå ut och vänta på mitt lilla underverk.
Man säger ju att den som väntar på något gott aldrig väntar för länge.


Onsdag:

Idag ska man till MVC hoppas att det blir sista besöket innan förlossningen,
eller hoppas kan man ju alltid göra. :P
Sitter hemma nu och väntar på att Darling ska komma hem
från träningen, så man kan åka ner till centrum, finns lite
saker man måste göra.
Skriver kanske en rad eller två senare ikväll.

//

Hade såå gött

Kommentarer
Postat av: Jennifer

gumman saknar dej <3 hoppas lill bebben vill komma ut snart <3

2009-11-26 @ 20:43:59
URL: http://jenkiii.blogg.se/
Postat av: Sandra

jag tror inte att barnen drabbas av att föräldrarna krig bloggar :P..??

hoppas lillkorvoen kommer snart, är så nyfiken..

och hoppas allt går bra!

2009-11-28 @ 18:56:05
URL: http://vaniljkrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0