Söndag

Dagarna bara flyger fram vet inte riktigt var tiden tar ivägen
men det kanske blir så när man har barn.

I går var jag ut med Emelie och 2 vänninor till henne hade faktiskt riktigt kul. =)
Dansa och hade allmänt trevligt, vart lite små rund om fötterna
men inte konstig, det är vinets fel haha...

Nu är min lilla Vincent 1½ mån känns som det var igår jag fick han
han har helt plötsligt gått från str 50 till 56 & kan ha vissa 62 kläder *snyft*

Här kommer en liten bild på sonen med




Jaha vad gör man då jo sitter fortfarande & funderar om allt kring D & hur
allt kommer att lösa sig just nu så känner jag att han är inte mycket värd
i mina ögon. Men det kanske blir så när man blir behandlad som skit,
är bara trött på att han inte riktigt vet vad han sj vill.
Men en sak som är säker tror jag skippar han & skapar mig en
helt egen ny bok & stänger den här helt, inte värt allt slit.

Kan man inte inse att man förlorar på att vara ett svin
så är man inte värd något det tycker i alla fall inte jag.

Sen skulle en viss Donna komma & säga till D att jag har känslor för dig
då skulle han springa som en liten svans efter henne. För han har ju varit
kär i henne i 10 års tid. Fattar inte att man släpper & går vidare och försöker
göra det bästa av det man har, nä då flyr man fältet istället.

Men en sak ska du ha klart för dig D du kommer nog aldrig få tillbaka
mig om du släpper mig helt nu bara så du vet.
Jag är värd någon som kan ta mig för den jag är & älska bara mig & ingen
annan tjej. Kommer inte stå & vänta, inte den här gången.
Du förlorar inte bara mig du förlorar även din son.

Och på tal om denna Donna det är någon jag verkligen skulle kunna
slå in pannbenet på, hon är sååå falsk så det bara skriker om det, sitter
och säger saker om mig när hon sj inte var eller är så mycket bättre sj
jag har i alla fall förandra mig vad har hon gjort ingenting. Säger bara en
sak om henne, din äckliga vider värdiga lösaktiga sl*mpa

//


Tjofräs

Kommentarer
Postat av: Angelica

Oj, de va hårda ord alex..

Är det någontiong speciellt som har hänt?..

Kram på dig

2010-01-19 @ 21:02:27
URL: http://angeeliqa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det kan man väl säga att det har. Vill inte

ta det här. Kram på dig med =)

2010-01-19 @ 21:29:02
Postat av: Anonym

Ja det kan man väl säga att det har. Vill inte

ta det här. Kram på dig med =)

2010-01-19 @ 21:29:41
Postat av: Johanniiiiiiiisssssss

Du förtjänar bättre o det vet du juh själv också.

Hoppas allt löser för dig.

O när blir det fika då o träffa din SÖTA son ???

Du ba springer förbi i centrum juh hann ju inte ens reagera at du gick förbi ..:-P

2010-01-26 @ 20:34:03
Postat av: haha

2010-01-29 @ 09:19:14
Postat av: Anonym

stackars ditt barn..

2010-01-29 @ 09:20:03
Postat av: Anonym

Du som skrev haha jan ju bara dö.

Ja det är synd om mitt barn. För pappan kommer aldrig mer att få ta hand om honom om han går till henne.

2010-01-29 @ 10:05:19
Postat av: Anonym

Hej tråkigt att höra att det gott åt skogen för dig och d men men du har din lilla söta son tänk på han vet jag gumman hoppas vi kan ses någon dag

du kan skriva på min blogg om du vill kram kram från mig

2010-02-02 @ 14:30:26
URL: http://isabellemariell.blogg.se/
Postat av: Petra

Fin son du har! Jag hoppas det löser sig för er en vacker dag. Tråkigt att han inte kan släppa någon han aldrig kommer att få. Hon kommer nog tyvärr alltid att finnas i bakrunden då hon älskar att leka med honom. Han är hennes leksak och så fort hon behöver höja sitt självförtroende så kommer hon att ringa honom. Ta inte för mycket skit! Kramar

2010-02-15 @ 12:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0