Boys Boys Boys

Heej!

Nyvaken och vädret är så underbart, bara ut i solen och glasa =)

Måste bara gå lite lös på det här med killar.
Tror inte och kommer nog alrig tro men killar växer nog FAN aldrig upp.

Typiska exempel:
Det är inte dig det är fel på utan mig.
Måste leka av mig men finns kvar sen om du vill ha mig
Älskar verkligen dig, förlåt :(

Hur mycket skit och dynga får en tjej ta emot egentligen??
Tycker att vi tjejer skastå på oss. Vi ska inte ta någon skit från killar.
Jag säger i alla fall så här jag är mer värd en så och det är ni andra kvinnor mec.

Det var det för stunden det.
Ska i alla fall sätta igång och städa och greja här hemma.
Är faktiskt barnledig i en vecka kommer sakna min underbara
chipp, men det är bra att han är med pappa sin med.

Ha en sån grymt skön och underbar måndag på er. =)

// Tjololo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0