En Galen Helg I En Galen Värld

 Ja då har man glömt skriva på några dagar.

Men men sånt händer även den bästa..
Idag vaknade jag med sängen tom kändes konstigt att Darling inte var där.

Helgen som varit var grymt rolig.
 Var på kryssning med EN massa otroligt roliga människor
som jag bara hade så kul mee..
Och det var så kul att få lära känna alla dom nya individerna som bestod
av Celeste, Malin, Nelson, Jocke, Magnus, Kristoffer; Madelen, Miriam, Thomas och självklart var
ju min Danne med oxå =)
Tror nog att alla uppnåde en nivå av grym fylla och en jobbig hangover. haha
Och ut över det så far vårat gäng först till taxfreen hmm kan vi ha varit
väldigt törstiga eller väldigt rädda att inget skulle finnas kvar.. Ja det är frågan
Men jag hoppas i alla fall att alla hade lika kul som jag hade!



Vad ska man säga, man lever ju bara en
gång...



Lördagen 28/2-09

På Lördagen kom vi hem från Kryssningen blev hämtade av Darlings mamma Anki
körde även hem Jocke.
Kom hem slappade en stund sen var det dags för det roliga igen.
Åkte hem till Darlings syster Pyret och spela biljard tycker det börjar blir riktigt roligt med
biljard.. Drack lite och fyllde på det som var kvar sen fredagens bravader haha
Alla vart väl smått runda under fötterna...
Efter ett par förlorade matcher mot Min Daniel Och Pyrets Man Daniel så var det dags
för sängen så vi stannade kvar och sov över..

Tack för en grymt

Rolig & Trevlig Lördag Pyret & Daniel ...


Måndagen som varit 2/3-09


Gick ner till Centrum köpte hårfärg,sen gick jag till Angie där även Joanna var.. Det var så kul 
att äntligen få träffa henna efter så lång tid.. Men nu är hon hemma.
Gick med Angie & Joanna till Centrum en stund sen sen var det dags att röra sig hem igen.



Min bror Kristoffer kom över till mig för han ville ha hjälp
med att hitta spex kläder till ett skolfota med teamat
musik så han tog både reagge och hiphop han hade lite svårt att bestäma sig så får veta
sen vart de vart för något, väntar med spänning Hoppas Ju lite på reagge.. Hihi :P 

//

Tjofräs Alexandra




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0