Helgen

Ja nu är det måndag och helgen har varit lång.

Vart ska man börja? Var till Stinsen i lördags med mamma och lillebror
shopa lite. Hade jätte trevligt.
Traska runt där ett tag ,men nä ingen bebis ville komma ut.

Har även adventspyntat här hemma så nu är det jul fint och klart här,
nu fattas bara julgranen med alla kulor och glitter :D

Åkte till Ikea igår och skulle köpa gardiner då har dom inte såna
gardiner jag vill ha, *surt* men fick åka till Jysk istället
där hittade jag det jag ville ha.

Sen vart det hem
och ta det lugnt, har ganska mycket sammandragningar och lite värkar titt
som tätt.
Just nu så det är bara jobbigt att springa runt överallt men
ibland måste man, den kommer väl aldrig vilja komma ut
annars :)

Jag längtar så mycket efter att få träffa det lilla underverk där inne
och det är jag nog inte ensam om <3

//

Bye bye so long

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt det ju

2009-11-30 @ 19:42:22
URL: http://isabellemariell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Brukar kolla på tv4 på förlossningsklinkien.. å ja vet att ja såg nån som la sig i ett varmt bad i en timma typ så kom allt i gång, funkar tydligen sjukt bra!

2009-11-30 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0