Påminelser är bra...

Min syster sa en sak till mig för ett tag sen, som jag har suttit och tänkt på ett tag nu
Undra hur det kommer sig att det inte blir som man sa att det skulle bli.

Jag skulle tydligen inte skaffa barn fören efter jag fyllt 25 år,
skulle utbilda mig till flygvärdinna och resa jorden runt och bo i USA..
Hmm
tänka sig hur allt kan ändras, bara helt plötsligt så där...

Men nu är det nya planner och värderingar i livet.

Men ledsen för det är jag inte, har ju min underbara sambo
och vårat lilla hjärta på väg.
Så mer lycklig än så här tror jag inte man kan bli. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman det är jävligt sant det du har skrivit på din blogg gumman tänk att det är bar 15 dagar kvar tills den kommer

2009-11-07 @ 23:18:38
URL: http://isabellemariell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0