Skönhet inne från!

Skönhet ja du vad finns det att säga! Det är oftast allt eller inget.
Men varför ska det vara så egentligen.

Att inte ha ett vacker yttre gör ju en faktiskt inte till en sämre människa, det
är ju oftas dom som har lite mer innan för pannbenet.

Jag själv tycker inte jag är så vacker.
Men mitt självförtroende gör mig automatiskt
vacker.
Det som jag tycker är vackrast på mig själv är nog mitt leende och rumpa.


Så nu till frågan!

Vad tycker ni där ute om er själva!
"kommer lägga upp en lista sen"



*En som är vacker i mina ögon*

Skriv och säg vad ni ser som skönhet och även hos er själva..

Nyfiken som man är.

Hoppas det finns många där ute som är nöjda över sig
själva och den människa ni faktiskt är!!!

// Tjofräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0