Bra, bättre men absolut bäst!

Dagarna går snabbare och snabbare tycker jag. Hinner inte riktig med i svängen längre.

För snart en vecka sen fyllde min lill kille 1 år.
Var helt underbart att få ha han över dagen, att höra han gå runt och säga mamma.
Mitt hjärta brann av lycka och kärlek till Vincent <3


Vill även tacka min käraste underbaraste mor
för Vincents första tårta massa kärlek till dig mamma.
Från när liten fyllde år 8 december 2010:
Mor <3 son -     Älskar hans leende -   Tårtan.


I bland krävs det  drastiska åtgärder för att bevisa det motsatta!

Jag vet att jag kan, för jag har gjort det.

Jag kämpar & kommer aldrig sluta kämpa, för det finns så mycket
positive energi runt oss som jag vill sprida vidare till andra som
behöver det mer en jag.


// Tjofräsen Alexandra






Kommentarer
Postat av: Lena

hej alex vilken litet charmtroll du har

och som är väldigt lik sin mamma med tror jag

hur går det med jobb ett för dig och vad söker du för jobb nu då ??? sj så har man några på g hoppas jag :) vill ju jobba som sakt som du vet :)

ha de gott nu alex

kram Lena

2010-12-16 @ 08:29:43
URL: http://isabellemariell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0