Det är vad man gör det till.

Heej Heej!

Sitter hemma nu har precis vaknat, känner mig extremt seg.
Men saker och ting måste göras, ska nog passa på att stor städa nu
när sonen och "frugan" inte är hemma :P

"Dagarna som gått".

Söndag:

Ja i söndags kom Emmie förbi med 2 vänner vi satt och hade så grymt trevligt,
kändes som år och dar sen vi träffade saknar henne verkligen.

Hon fastnade för Vincent direkt och han vart över förtjust i henne tror det klicka lite.
Hihi
Vi skratta muppa oss, ja you name it.
Kom nog inte i säng fören efter 00.00.

Måndag:

Emmie kom hitt straxt efter 12.00 och var med mig hela dagen och natten lång.
Men vad gjorde vi under hela dagen? Hmmm....
Satt hemma och bara myste. Prata gamla minnen.
"Lovely" <3
Lagade middag till oss Kyckling, beasås och pommes. *mumsi mumsi*
Efter det åkte vi in till satan och möte upp hennes pojke efter det
åkte vi till Vallentuna och hämtade ett par saker. Sen rörde vi oss hem
mot mig igen.

Stefan my Honey bee med vänner kom förbi med. Är alltid lika roligt att
se han varje gång.
Synd att det bara blir med såna stora gap. :(

Det var lite om mina dagar de...



Byggaren & Divan

Från dagarna som gått =)

Hade la gött

// Tjofräs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0