Tänket Tillbaka

Jag har suttit nu lite då och då och tänkt tillbaka hur man var i tonåren.
Säger bara en sak " Ooh My goood" vilken jävel jag varit,
det är riktigt hemskt alltså. :o

När jag bode uppe i Norrtälje, "ja vad blir det nu då"
ca 3 år sen så var jag på ren svenska en elak människa
Jag kunde kasta ut min stereo genom fönstret när jag vart förbanad
det flög ganska mycket ut genom det där fönstret, vart ska man börja??
Stereo, cd-skivor, kläder innebandy klubbor tror till och med att
akvariumet har varit på väg ut också haha

Och hur var man inte när man var ute med vänner? "ojoj"
säger jag bara, söp redlöst, starta slagsmål med allt och alla
tjej som kille och i det stora hela jag förlorade nästan aldrig heller.
Men det sjukaste är nog ett ryckte om mig som var då, att jag
gick på anabola " ja jag var en rätt muskelös tjej" men whata fuck, who cears?
Säger då det Norrtälje är en stad för sig.

Sen skolan var jag nog värst.
Skrek åt lärarna rökte på i skolan
sov ute på gräs mattan, drack sprit i skolan och var
full på lektions tid var till och med så illa att man spyde i skolan visa gånger.
Förstört klasskompisars arbeten ute i bygghallarna
skoja inte vad man har varit elak haha



Men idag kan jag faktiskt skratta åt det för det var ändå
ganska galna och roliga upptåg.

Och det är en dela av mig som har varit
och aldrig kommer tillbaka men det är ganska världe
fulla minnen för mig.

Vad är det man säger det som en gång varit
kommer aldrig tillbaka igen, så ta vara på
dagen som kommer och lev i nuet

För jag ångrar inte en dag av mitt liv
för det har format mig till den jag är idag.

Så jag vill tacka mina underbara vänner från den tiden
som nog ändå var en av dom bästa i livet:

Louise Sjöblom
Karoline Ursin
Jennifer Fast-Örneholm
Sofie Petersson
Johanna Gunnarsson
Sara Göthson
Lynn Holmberg
Sandra Torstensson
Christian Jansson
Linus Drougge
Johan Jansson
m.m fler

Alla har dom gjort dagarna i skolan, hemma och
på fritiden så grymt bra minne :)


// Tjofräs

Kommentarer
Postat av: jennifer

hahaha fyfan gumman så jääävla kul vi hade den tiden , jag ångrar häller inte en enda sekund av mitt liv och det vi gjort :D mer saknar d haha :D

2010-03-20 @ 21:33:18
URL: http://pussycaatdoll.se
Postat av: Lena

HEJ alex !!!! hoppas allt är bra med dig och vincent

tänkt hör om du och vincent vill ta en fika i stan med mig och Isabelle om du vill och jag är ingen annan person alex som alla säger om mig och så

mvh lena du kan skriva till mig på bloggen

saknar dig som vän :)

2010-03-23 @ 10:06:27
URL: http://isabellemariell.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej Alex!

Trodde inte jag skulle bli nämnd i din blogg, roligt :)

Ojoj, vilka tider! Men det är skönt att du inte är alls likadan nu. Jag saknar dig!

<3

2010-03-26 @ 12:29:05
URL: http://petersonsofie.blogg.se/
Postat av: Sara

Du e underbar

2010-09-06 @ 12:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0