Tisdag morgon

De är tisdag morgon och Alexandra befinner sig på en
relativt pigg och glad nivå..

Har börjat känna att kropp och själ mår så underbart perfekt bra,
tror de har lite med mina vanor att göra...

De är dock inte vanligt att jag kliver upp 07.30 och dricker kaffe
men det skede idag är såå stolt över mig själv.

Har haft en helt underbar helg =D
I fredags så var jag över till KN med Nathalie och Ida satt där och drack några
öl, Matte kom även över, när de väl var dags för de lilla gänget att gå ut så åkte
jag och M hem. Var skönt att faktikst åka hem på en fredag och bara ta det lugnt.

Lördagen var den underbaraste lördagen på länge vaknade pigg och glad.
In i duschen fixa i ordning sif och ner till syster yster då lill fisen "syster sonen"
som ska ha 6 års kalas. Runt 12.30 kom exet förbi med sonen våran ska ha han nästan hela dagen. =D


Här är lite bilder från Lördagen den 7/10-2010 med mitt bustroll...



Fick även se massor av Vincents nya upptäckt.. Han går helt för sig själv så underbart att kolla på min lilla pojke, han har blivit en "stor" pojke. <3


Nä nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva. Gå och kolla tvätten kanske!
Ha en bra Tisdag för de ska jag =)

// Tjofräs
Alexandra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0