Var nöjd med det du har!

Varför underskattar man alltid det man har i väntan på något bättre?
Fast de man egentligen redan har är det bästa!!!


Man lär så länge man lever, finns alltid något nytt att lära sig..
Efter alla misstag man gör så blir man starkare..
Och jag tror att jag har blivit otroligt stark efter allt som hänt.
Och fortfarande händer..
Men snart är allt detta förbi, jag kommer tillbaka som en
starkare individ med en oövervinnerlig känsla! I'm alive!
Man kan övervinna allt bara man vill så kan man..
Jag ska fan övervinna detta!
De här slukar mig inte, jag slutar inte andas, min livsvilja är fortfarande lika stark!
Jag älskar livet, jag älskar min familj, jag älskar alla mina vänner.

I have hope.


// Tjofräsiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0