En Helt Vanlig Dag!

Sitter här hemma och bara längtar tills han kommer hem,
Tycker inte om att min Darling jobbar sådan här sjuka skift som han gör,

Men men bara att bita i det sura Äpplet :S

Vad har man gjort idag då. Gick hem till Angie och sen så gick vi en sväng ner till centrum
där vi oxå stötte på Josefine, prata lite snabbt med henne sen var det dags att gå vidare..

Följde med Angie till Sigma och till hennes mamma en sväng,
 sen var det dags att ta bussen hem
magen kallade på mat.. Hihi :P

Hittade den här grymt coolabilden idag också, tyckte den var ganska häftig.
Skulle kunna tänka mig att ha en sån..
Men tror inte killen skulle uppskatta den så mycket..
Jag vill jag vill......
// Hade Bäst

Hittade även den här coola bilden på internet idag.. Och fastnade för den direkt..  Men tror inte min kille skulle uppskatta den om jag skaffade en sån ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0