Snabb Vändning

Jag tror jag är på väg att baka mitt band till något som jag
tror att jag mår bra, Men som andra kanske inte gör.

Har insett att du är inte värd all min energi jag kan lägga
ner den på något så mycket mer värdefullt och det är inte
du...



Den dagen du hittar mina tårar i havet den dagen kan jag stå upp
och säga att jag älskar dig.

Men jag vet att sannolikheten att det händer
den är minimal.
Så jag kommer glömma och gå vidare men aldrig
förlåta för det är du inte värd.


Jag har insett att livet har så mycket mer att ge.
Som människor som visar att dom bryr sig.
Varför lägga ner energi på såna som inte bryr sig.

Sen varför deppa ihop när det finns en hel värld där
ute som ska upptäckas.
Så min resa börjar nu vill inte backa band vill inte se
tillbaka på det dålig man har haft.
Nu är det dags för mig att skapa min egna ljusa
framtid med min son :)

// Tjofräs


Kommentarer
Postat av: lena

den var fin alex sakar dig min vän hoopas vi är och kan vara vänner ????



kram kram

2010-02-24 @ 23:31:37
URL: http://isabellemariell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0