Nä nu är det dags att kanske börja skriva lite oftare!

Har kommit på mig att jag är så grymt trög att skriva i denna blogg
men nu får jag fan ta mig i kragen och kanske börja skriva lite oftare..
Ska checka för att göra minst ett lite inlägg varje dag...
Kan börja med att jag har tränat i en vecka nu och gått ner 3 kg, sjukt
stolt över mig själv.. Och idag så gick jag över 90 minuter power walk
med hemliga mannen ;)  det var sjukt skönt...
Och helgen har ju varit den grymmaste på länge, tack alla mina ♥.
En grym helg med grymma brudar.. Mer än så behöver jag inte säga.
Sen har vi då min käraste syster yster som blev 1 år äldre igår.
Nu är det i alla fall dags för mig att ZZzzzzzzzzzzz så skickar jag ut
ett nytt inlägg i morrn...
//
Soo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0